zamawianie zdjęć
Zamawianie powiększeń i panoram
Zamawianie fotobrazów
zamawianie foto kalendarzy
Zamawianie foto prezentów
zamawianie foto kubków

Regulamin

Definicje

---------

Regulamin – niniejszy regulamin

Wykonawca – FOTO FUJI Sylwester & Małecki z siedzibą w Gdyni, ul.3 Maja 20, telefon 58 661 16 76, adres e-mail studio@fotofuji.pl,  NIP:5860222814, REGON: 220925609 

Produkty - rzeczy wykonywane przez Wykonawcę, zazwyczaj z wykorzystaniem zdjęć dostarczonych przez Klienta, takie jak odbitki zdjęć, zdjęcia identyfikacyjne, zdjęcia albumowe, indeksy zdjęć, albumy ze zdjęciami, foro prezenty, płyty CD lub DVD z nagranymi zdjęciami lub innymi danymi.

Program – program komputerowy, udostępniany przez Wykonawcę, służący do przyjmowania Zleceń od Klientów

Klient – zamawiający u Wykonawcy wykonanie Produktów

Zlecenie - zamówienie wykonania Produktów przygotowane przez Klienta w Programie, składające się z plików zawierających zdjęcia Klienta oraz informacji określających sposób wykonania.

Dostarczyciel - dostarczający Produkty Klientowi



Postanowienia ogólne

--------------------

Zlecenia przyjmowane i realizowane są na warunkach opisanych w Regulaminie.

Złożenie Zlecenia jest równoznaczne z uznaniem oraz zaakceptowaniem Regulaminu.

Wszelkie zmiany warunków przyjmowania i realizacji Zleceń wymagają - pod rygorem nieważności - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Klientem a Wykonawcą, przed złożeniem Zlecenia.


Prawa autorskie

---------------

Klient jest zobowiązany zadbać o to by Zlecenia przesyłane do Wykonawcy zawierały jedynie takie zdjęcia do których ma On prawa autorskie.

Jeżeli wykonane przez Wykonawcę Zlecenie naruszy prawa autorskie osób trzecich, całą odpowiedzialność za to ponosi Klient. Jest On w takim wypadku zobowiązany do przejęcia na Siebie wszelkich roszczeń osób trzecich oraz do zwrotu ewentualnych kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z dochodzeniem prawnym.

Kategorycznie zabronione jest składanie Zleceń zawierających zdjęcia o charakterze bezprawnym, naruszających w jakikolwiek sposób obowiązujące prawo, wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej, zawierających treści pornograficzne, pochwalających faszyzm, nazizm, komunizm, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób, rozpowszechniających wizerunek osób, które nie wyraziły zgody na rozpowszechnianie wizerunku.


Ceny

----

Ceny pokazywane w Programie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.

Ceną wiążącą jest cena podana w Programie w chwili składania Zlecenia.

Wykonawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach oferowanych Produktów, w cenach przesyłek itd. oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych.


Przetwarzanie danych osobowych

------------------------------

Wpisując swoje dane osobowe w Programie i przesyłając Zlecenie do Wykonawcy Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie tych danych dla potrzeb realizacji Zlecenia. W szczególności jest to zgoda na kontaktowanie się Wykonawcy z Klientem, przesyłanie informacji o stanie realizacji Zlecenia oraz przesyłanie informacji handlowych i marketingowych.

Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić skuteczną ochronę prywatności Klientów, nie bierze jednak odpowiedzialności za zdarzenia losowe lub wynikające z umyślnych ingerencji osób trzecich.


Szczegółowe warunki realizacji Zleceń

-------------------------------------

Sprzedawca wystawia dokumenty sprzedaży - paragony fiskalne i faktury VAT.

W przypadku żądania faktury VAT klient jest zobowiązany podać NIP i wszystkie inne potrzebne informacje. Składając takie Zlecenie Klient upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.


Warunki dostawy

---------------

Zamówione Produkty zostaną dostarczone do Klienta w sposób jaki wybrał On przy składaniu Zlecenia w Programie.

Klient może odebrać Produkty bezpośrednio w jednym z punktów odbioru Wytwórcy lub Produkty mogą zostać dostarczone do Klienta przez pocztę lub firmę kurierską.

Wytwórca zastrzega sobie prawo do udostępnienia tylko niektórych sposobów odbioru lub dostarczania Zleceń.

Koszty dostarczania Produktów poprzez pocztę lub firmę kurierską ponosi Klient. Program podaje orientacyjne koszty dostarczenia dotyczące typowych przesyłek. W przypadku większych Zleceń Wykonawca zastrzega sobie prawo do dostarczenia ich w kilku przesyłkach, po uprzednim uzgodnieniu takiej wysyłki z Klientem. Zwiększone na skutek tego koszty przesyłki pokrywane są przez Klienta.

Produkty dostarczane są na adres podany przy składaniu Zlecenia.

Nie wysyłamy zleceń poza terytorium Polski.

W przypadku odbioru Produktów we wskazanym punkcie Wykonawcy Klient powinien być przygotowany na okazanie dowodu tożsamości, wydruku potwierdzenia złożenia Zlecenia lub co najmniej podanie jego numeru i daty.


Sposoby zapłaty

---------------

Klient może wybrać preferowany sposób zapłaty za Zlecenie w Programie.

Gotówką lub kartą płatniczą u kasjera przy odbiorze Zlecenia w jednym z punktów Wytwórcy oraz przy odbiorze u pracownika poczty lub kuriera.

Wytwórca zastrzega sobie prawo do udostępnienia tylko niektórych sposobów zapłaty za Zlecenia.


Czas realizacji Zlecenia

------------------------

Czas realizacji Zlecenia wynika z terminu wybranego przez Klienta w Programie podczas tworzenia Zlecenia.

W Programie pokazywana jest informacja o szacowanym czasie realizacji Zlecenia. Czas realizacji jest czasem upływającym od rozpoczęcia procedury realizacji do chwili przekazania Produktów do odbioru. Nie obejmuje czasu potrzebnego na dostarczenie Produktów do klienta za pomocą np. przesyłki pocztowej.

Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy zawiniony przez pocztę lub firmę kurierską;

Przy wszystkich Zleceniach za moment rozpoczęcia procedury realizacji Zlecenia przyjmuje się moment przesłania Zlecenia do Wytwórcy.

W przypadku wystąpienia wątpliwości dotyczących Zlecenia lub okoliczności uniemożliwiających całkowitą lub częściową realizację złożonego Zlecenia, Wykonawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji. O zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta. W takim przypadku za moment rozpoczęcia procedury realizacji Zlecenia przyjmuje się moment wyjaśnienia wszystkich wątpliwości.

Przez przekazanie Produktów do odbioru rozumie się wysłanie zamówionych Produktów pocztą, bądź dostarczenie ich do punktu w którym Klient odbierze je osobiście.


Przechowywanie Zleceń i Produktów

---------------------------------

Wykonawca zastrzega sobie prawo do przechowywania Zleceń Klientów przez pewien czas po ich złożeniu i wykonaniu, głównie w celu wyjaśnienia ewentualnych reklamacji.

Zlecenia przechowywane są przez Wykonawcę przez 3 miesiące od daty ich złożenia. Po tym czasie wszystkie informacje o Zleceniu oraz pliki ze zdjęciami Klienta zawarte w Zleceniu zostaną skasowane.

Produkty, które nie zostały odebrane przez Klienta lub których mimo usilnych starań nie udało się dostarczyć do Klienta będą przechowywane przez Wykonawcę przez 3 miesiące od daty złożenia Zlecenia. Po tym czasie nie podlegają obowiązkowi ich dalszego przechowywania.


Reklamacje

----------

Podstawą do reklamacji mogą być jedynie wady techniczne powstałe przy wykonywaniu Produktu

Sprzedawca dołoży starań, aby odwzorowanie barw na zdjęciach Klienta było jak najbardziej naturalne. Nie może jednak gwarantować, że barwy te będą w 100% zgodne z barwami wyświetlanymi na ekranie komputera lub telefonu. W związku z tym reklamacje odwzorowania barw wynikające z gustu i upodobań Klienta nie będą uwzględniane.

Wady wynikające ze złej jakości zdjęć w plikach dostarczonych w Zleceniu lub ich zbyt małej rozdzielczości nie podlegają reklamacji.

W przypadku przesyłek pocztowych, jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy w obecności pracownika poczty sporządzić protokół szkody nie przyjmując przesyłki. Przyjęcie przesyłki przez Klienta oznacza brak zastrzeżeń co do transportu.

W momencie odbioru Produktów Klient powinien sprawdzić, czy ilość i rodzaj dostarczonych Produktów zgadza się z jego Zleceniem oraz czy zdjęcia nadrukowane na Produktach pochodzą z jego Zlecenia.

W przypadku wykrycia rozbieżności powinien zostać sporządzony protokół rozbieżności. Protokół ten powinien zostać podpisany przez Dostarczyciela i Klienta. Protokół powinien zostać sporządzony co najmniej w 2 kopiach; dla Klienta i dla Wykonawcy.

W przypadku, gdy zdjęcia na Produktach nie pochodzą ze Zlecenia Klienta powinien On odmówić przyjęcia Produktów. Produkty takie powinny zostać zwrócone do Wykonawcy.

W przypadku braku protokołu rozbieżności reklamacje dotyczące ilości i rodzaju dostarczonych Produktów nie będą uwzględniane.

Reklamacje dotyczące innych rzeczy niż wymienione wcześniej mogą być zgłaszane najpóźniej 14 dni od daty odebrania Produktów przez Klienta.

W przypadku zastrzeżeń do wykonanych Produktów Klient powinien przesłać lub dostarczyć do Wykonawcy dokładny opis zastrzeżeń, reklamowane produkty oraz 

dowód sprzedaży lub potwierdzenie złożenia zlecenia. Powinien też skontaktować się z Wykonawcą by sprawdzić czy Ten ma jeszcze źródłowe pliki ze zdjęciami ze Zlecenia Klienta. W razie ich braku powinien przesłać lub dostarczyć je do Wykonawcy.

W przypadku uzasadnionych reklamacji Wykonawca postara się dostarczyć Produkt pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwróci zapłaconą kwotę. Klient otrzyma również zwrot kosztów przesyłki reklamowanych Produktów. Dalsze roszczenia są wykluczone.

W przypadku nieuwzględnionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa Klient. W takim przypadku reklamowane Produkty zostaną odesłane do Klienta na jego koszt.


Odpowiedzialność

-----------------

Roszczenia odszkodowawcze ograniczają się jedynie do wypadku dopuszczenia się przez Wykonawcę naruszenia zasad niniejszego regulaminu przez rażące niedbalstwo.

Wysokość odszkodowania nie może jednak w żadnym wypadku przekroczyć kosztów związanych z przesłaniem zamówienia.

Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za osprzęt związany z przesłaniem zamówienia, niezależny od Wykonawcy.

W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę zrealizowanego zlecenia pod wskazany adres, Wykonawca zobowiązuje się do powtórnej usługi zastępczej na podstawie ponownie przesłanych danych przez Klienta.

Innych odszkodowań nie udzielamy.

Wykonawca zastrzega sobie możliwość czasowego wyłączenia serwisu w celu konserwowania sprzętu.

W przypadku wystąpienia opóźnienia w wykonaniu usługi, Klient może odstąpić od udzielonego Wykonawcy wcześniej zlecenia dopiero po upływie ustalonego przez Klienta, a nie dotrzymanego przez Wykonawcę terminu dodatkowego. Termin ten jednak nie może być krótszy od minimalnego terminu odpowiadającego danej usłudze. Wszelkie inne roszczenia związane z opóźnieniem realizacji zlecenia, a w szczególności roszczenia odszkodowawcze są wykluczone. W przypadku wątpliwości Wykonawca zastrzega sobie prawo - poprzez kontakt z Klientem, do weryfikacji każdorazowo złożonego zlecenia - o ile uzna to za stosowne.

Wykonawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Klienta zwracającego zamówienie bez podania przyczyn.


Odstąpienie od umowy

---------------------

Zamówienia z formą odbioru osobistego są od razu po złożeniu przekazywane do realizacji. Nie mogą być anulowane.

Zamówienia opłacane z góry mogą być anulowane tylko do momentu zapłacenia za nie.

Z uwagi na fakt, że złożone przez klienta zamówienie jest ściśle związane z jego osobą, po przyjęciu zamówienia do realizacji nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy bez podania ważnej przyczyny.

W przypadku dużej wartości zamówień, Laboratorium skontaktuje się z zamawiającym celem potwierdzenia zamówienia. Laboratorium przyłoży wszelkich starań aby utrzymać jak najwyższą jakość odbitek i oferowanych usług . Przesłanie prawidłowo wypełnionego zlecenia i przyjęcie go przez laboratorium jest równoznaczne z zawarciem umowy jednorazowego zlecenia pomiędzy Zlecającym a Laboratorium.


Przyjęcie i wysyłka zleceń

--------------------------

Warunkiem realizacji zlecenia jest prawidłowe rozliczenie poprzednich zleceń Użytkownika, zakończonych zapłatą za wykonane usługi. Użytkownik otrzyma list elektroniczny e-mail wysłany na adres podany przez państwa z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia a następnie e-maila lub SMS z informacją wykonania zdjęć.

Za opóźnienia w dostawie wynikające z winy firm kurierskich, nie ponosimy odpowiedzialności.

© FUJI-FOTO Gdynia, studio@fotofuji.pl, +48 58 66 11 676

Polityka prywatności Mobile Photo Kiosk

I. Postanowienia ogólne

1. Polityka prywatności określa, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane są

dane osobowe Użytkowników niezbędne do świadczenia usług drogą

elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego

mpkwebapp.azurewebsites.net/app/4825 (dalej: Serwis).

2. Serwis zbiera wyłącznie dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju

usług w nim oferowanych.

3. Dane osobowe zbierane za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie

z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia

27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z

przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu

takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o

ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z

dnia 10 maja 2018 r.


II. Administrator danych

Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis jest  PIXEL-TECH sp.j. Pytowski i Kubarek

41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Laski 6A, tel.: 32 291 50 19,  www.pixel-tech.pl

Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód w Katowicach

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000358467.

NIP: 644-328-72-39, regon: 240352530 (dalej: Administrator).


III. Cel zbierania danych osobowych

1. Dane osobowe wykorzystywane są w celu:

○ rejestracji konta i weryfikacji tożsamości Użytkownika,

○ umożliwienia logowania do Serwisu,

○ realizacji umowy dotyczącej usług i e-usług,

○ promocji oferty Administratora,

○ marketingu, remarketingu, afiliacji,

○ personalizacji Serwisu dla Użytkowników,

○ działań analitycznych i statystycznych,

○ windykacji należności,

○ ustalenia i dochodzenia roszczeń albo obrony przed nimi.

2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy albo

skorzystania z innych funkcjonalności Serwisu.

IV. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, data

urodzenia, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, NIP.

V. Okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez okres:

● gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy – do momentu

przedawnienia roszczeń po jej wykonaniu,

● gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do momentu jej odwołania,

a po odwołaniu zgody do przedawnienia roszczeń.

W obu przypadkach termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o

świadczenia okresowe i roszczeń dotyczących prowadzenia działalności

gospodarczej – 3 lata (jeśli przepis szczególny nie stanowi inaczej).

VI. Udostępnianie danych osobowych

1. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane: podmiotom

powiązanym z Administratorem, jego podwykonawcom, podmiotom

współpracującym z Administratorem np. firmom obsługującym e-płatności,

firmom świadczącym usługi kurierskie/pocztowe, kancelariom prawnym.

2. Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane poza teren

Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

VII. Prawa Użytkowników

1. Użytkownik Serwisu ma prawo do: dostępu do treści swoich danych

osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,

przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, cofnięcia zgody w

każdej chwili (co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania

dokonanego w oparciu o zgodę przed jej cofnięciem).

2. Zgłoszenie o wystąpieniu przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z

wymienionych praw należy przesłać na adres biuro@pixel-tech.pl.

Administrator spełnia lub odmawia spełnienia żądania niezwłocznie –

maksymalnie w ciągu miesiąca od jego otrzymania.

3. Użytkownik ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych

Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie narusza jego prawa i wolności

(RODO).

VIII. Pliki cookies

1. Serwis zbiera informacje za pomocą plików cookies – sesyjnych, stałych i

podmiotów zewnętrznych.

2. Zbieranie plików cookies wspiera poprawne świadczenie usług w Serwisie i

służy celom statystycznym.

3. Użytkownik może określić zakres dostępu plików cookies do swojego

urządzenia w ustawieniach przeglądarki.

IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie

1. Dane Użytkowników nie mogą być przetwarzane w zautomatyzowany sposób

tak, że na skutek tego mogłyby zapaść wobec nich jakiekolwiek decyzje.

2. Dane Użytkowników mogą być profilowane celem dostosowania treści i

personalizacji oferty po wyrażeniu przez nich zgody.

X. Postanowienia końcowe

1. Administrator ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatności, przy

czym prawa Użytkowników nie zostaną ograniczone.

2. Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi się w formie komunikatu

dostępnego w Serwisie.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatności obowiązują

przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.


Informacje na temat polityki prywatności i plików cookies znajdziesz na: Polityka prywatności  Darmowy generator

Zamawiaj prosto z telefonu



Zainstaluj w telefonie aplikację "Mobile Photo Kiosk" aby zamówić foto prezent, zdjęcia, kalendarz.

Aplikacja poprosi Cię jednorazowo o kod sklepu. Wpisz  4825


Podanie numeru telefonu przy rejestracji jest dobrowolne i pomaga szybko rozwiązać ewentualne problemy z zamówieniem. Dane kontaktowe nikomu nie udostępniamy i służą wyłącznie do obsługi zamówienia.